Skip to content
informa-partners

Professionell mötesbokning som driver B2B-försäljning

Låt oss boka dina affärsmöten!

När du väljer Informa får du mer än bara hjälp med att boka möten. Våra seniora mötesbokare har djup förståelse för B2B-försäljning och vet hur man når rätt beslutsfattare. Vi använder smart teknik, automatiserade flöden och datadriven prospektering för att säkerställa hög träffsäkerhet – utan att kompromissa med kvaliteten.

Vi älskar att hjälpa bolag med försäljning och att boka möten. Hör av dig idag!

Gustav Ståhlsten, delägare på Informa, expert inom mötesbokning, annonsförsäljning och B2B-försäljning. Driver tillväxt för företag genom skräddarsydda sälj- och marknadsinsatser.

Låt oss prata mötesbokning

Vi vill gärna höra mer om era utmaningar och mål. Ring, mejla eller fylla i formuläret nedanför – vi är snabba på bollen.

Slå oss en signal: 08-34 03 05
Maila: meetings@informa.se

✔️ Snabb återkoppling
✔️ Personlig rådgivning
✔️ Inga förpliktelser

Fyll i formuläret om du vill ha hjälp med mötesbokning

Vanliga frågor om mötesbokning

Hur skiljer sig Informa från andra mötesbokare?

Vi använder erfarna, svensktalande mötesbokare och beprövad teknik för att säkerställa både kvalitet och volym i våra uppdrag.

Arbetar ni med kalla eller varma leads?

Vi är specialiserade på kalla samtal och prospektering, men anpassar oss efter kundens behov.

Är det främst mötesbokning i Sverige ni erbjuder?

Nej, vi erbjuder mötesbokning i alla nordiska länderna och på engelska för utvalda marknader.

Hur snabbt kan ni komma igång?

Vi har standardiserade onboarding-processer och kan vanligtvis starta inom 1–2 veckor.

Vad kostar det?

Vi erbjuder både fast pris och prestationsbaserade modeller. Kontakta oss för en offert.

Se fler frågor och svar om hur vår mötesbokning fungerar i vår FAQ

Senaste inläggen i B2B-bloggen

  • Informa har närmare 50 års erfarenhet av försäljning och mötesbokning.
  • Vi använder den senaste tekniken med AI-stöd och automationer
  • Kunskap och erfarenhet av både startups och stora och etablerade varumärken.