Skip to content
IMG_5292

Säljpartner för mediebolag med tillväxtambitioner

Med snart 50 år i branschen, and still hanging strong, vågar vi säga att vi har en del erfarenhet att hjälpa mediebolag med försäljning och affärsutveckling. Idag säljer vi annonser till Mediesveriges starkaste varumärken, från Dagens industri och Dagens Nyheter och till välrenommerade Dagens Samhälle, Läkartidningen och Besöksliv.

IMG_4377-1-1

Ludvig Jacobsson, partner på Informa:
"Hos Informa får våra uppdragsgivare en säljpartner med decennier av erfarenhet från mediebranschen. Vi ligger i framkant med den senaste tekniken för effektiv kundbearbetning och ger alltid allt för att maxa affären, både på kort och lång sikt.", säger Ludvig Jacobsson.

Hör av dig till Ludvig idag så berättar han mer!

 

Kontakta oss idag!

Funderar du över lönsamhet och resursfördelning? 

Informa erbjuder en djupanalys av din tidning eller publikation helt kostnadsfritt. Ansvarig för analysen är Pelle Asplund och Gustav Stålsten som tillsammans har över 50 års erfarenhet av att arbeta affärsutveckling av tryckta och digitala medier. Vi presenterar resultatet för er i ett digitalt möte och ni får självklart med er materialet att använda internt som ni vill. 

"Att designa en tidning eller sajt i dag handlar lika mycket om att hitta enkla och effektiva sätt att paketera och producera innehållet, som att överraska och informera", säger Pelle Asplund, ansvarig för Informa Brand Studio.

"Informa är experter på att förädla och förvalta mediers affärer, vi tror att det är något som blir allt viktigare att förvalta för våra publikationer framöver", säger Gustav Stålsten, partner på Informa.